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		Ich war gestern bei mein shop 
(Caravaggio).
Er hat gerade anfangen zu installieren ein APS TT TI kit.
Wenn fertig, es wird 700 RWHP machen! 
 
Frank
https://www.airpowersystems.com.au/corvette/c6.htm
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		Did they change the pistons/compression ratio as well? Or is it just a bolt on application?
Any informations about the boost pressure?
Later posted experiences about longer high speed runs are highly appreciated. Thx.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
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		hallo,
mal sehen wie lang das dann hält.
gruß lastdon
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
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		Hallo,
wer traut sich als erster das einbauen zu lassen ??
Bei Langzeiterfahrung ( guter) wäre ich auch auch daran Interresiert.
Gruß
Siggi
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
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		Die Flammen am Auspuff könnte man auch gut zum Marshmellow-rösten gebrauchen:
https://www.airpowersystems.com.au/corvette/dyno1.wmv
	
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		Zitat:Original von siggi-annette
Hallo,
geil, will auch haben !! 
Was kostet eigentlich so ein Umbau ???
Gruß
Siggi
$12-13K USD +tax + installation 
 
	 
	
	
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		Hi Frank,
which pump in this kit is used to drain the turbos from oil? We did a custom ZR1 (LT5) Biturbo installation and it was impossible to highmount the turbos because of the larger (DOHC) engine than SBC. Last year the bottom end was stock and so we limited the boost to 7 psi. This year we lowered the compression to 8.5 with custom made MAHLE pistons & pins from Porsche 993 TT. So we should be able to rise the boost over 15 psi until the limits of the typhoon chargers (mitsubishi).
Simulation shows up to 800 fp of torque but "only" 550 rwhp due to the lift limits of the DOHC cams in the upper rpm range.
Regards
Marco